Alferia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Kom binnen in de wereld van de elfen, ridders en allerlei verschillende stammen die rond zwerven over dit gebied.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [idee voor verhaal] World of Alferia

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Scarlet
Admin
Scarlet


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-10-11

Character sheet
Specie;: Fairy
Animal/Human;: none
Love;: ehm...

[idee voor verhaal] World of Alferia Empty
BerichtOnderwerp: [idee voor verhaal] World of Alferia   [idee voor verhaal] World of Alferia Emptywo nov 09, 2011 5:40 am

ik heb ineens een geweldig idee gekregen voor een verhaal genaamd World of Alferia. Ik denk dat jullie al kunnen raden waar het over gaat... even de basis van het verhaal: Een meisje komt per ongeluk terecht in de wereld van Alferia en moet daar weer uit zien te komen. Ze wordt onderweg vrienden met een aantal van de wezens die daar wonen (waaronder Maria). Ook moet ze vechten tegen kwaadaardige wezens die Alferia willen overnemen.

Ik zoek nog:
Hoofdpersoon:
Vijanden:
Vrienden:
Overige mensachtigen/dieren:
het hoeven niet allemaal bestaande personages te zijn Wink


Laatst aangepast door Scarlet op wo nov 09, 2011 5:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Holly
Admin
Holly


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-10-11

Character sheet
Specie;: Elf
Animal/Human;:
Love;: Not yet..

[idee voor verhaal] World of Alferia Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia   [idee voor verhaal] World of Alferia Emptywo nov 09, 2011 7:05 am

Ik denk dat ik(Holly eventueel ook Bella) wel vrienden willen zijn (of gewoon overige wezens, Bella kan niet uit het waterXD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bella
Leader
Bella


Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 22-10-11

Character sheet
Specie;: Mermaid
Animal/Human;: -
Love;: not yet

[idee voor verhaal] World of Alferia Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia   [idee voor verhaal] World of Alferia Emptywo nov 09, 2011 7:28 am

Misschien kunnen we het ook nog combineren met de legende van de Beach Lovers (het is maar een idee...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlet
Admin
Scarlet


Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 15-10-11

Character sheet
Specie;: Fairy
Animal/Human;: none
Love;: ehm...

[idee voor verhaal] World of Alferia Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia   [idee voor verhaal] World of Alferia Emptyzo nov 13, 2011 5:19 am

weet een van jullie misschien iets voor de hoofdpersoon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[idee voor verhaal] World of Alferia Empty
BerichtOnderwerp: Re: [idee voor verhaal] World of Alferia   [idee voor verhaal] World of Alferia Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[idee voor verhaal] World of Alferia
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alferia :: Algemeen :: Peaceful Chat :: Art-
Ga naar: