Alferia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Kom binnen in de wereld van de elfen, ridders en allerlei verschillende stammen die rond zwerven over dit gebied.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's me: Holly

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Holly
Admin
Holly


Aantal berichten : 18
Registratiedatum : 14-10-11

Character sheet
Specie;: Elf
Animal/Human;:
Love;: Not yet..

It's me: Holly Empty
BerichtOnderwerp: It's me: Holly   It's me: Holly Emptyza nov 05, 2011 8:10 am

(Naar het lijstje van Saray.)
Naam; Ik ben Holly, aangenaam
Group; Ik ben een trots lid van de Beach Lovers
Leeftijd; Ik ben pas 87 jaar, wat erg jong is voor iemand van mijn soort. We worden vaak meer dan 1000 jaar oud. Ik ben wel al volwassen, hoor. Ik ben heus geen kind meer, maar ik moet me af en toe een heeel klein beetje meer naar mijn leeftijd gedragen XD
Rang; Ehhhh, nog geen idee, toen Bella (ik ook, ander account) het topic wou publiceren, sprong de iPad leuk uit.
Ouders; Vader spoorloos, mijn geliefde moeder dood door de schuld van mensen, maar toen ze op haar sterfbed lag, heeft ze me verteld dat ik mensen moet helpen, terwijl ik de mensen wou gaan vermoorden om haar te wreken, maar nu ga ik ze waarschijnlijk helpen
Broers/Zussen; nee, mijn moeder was te vroeg dood
Uiterlijk; 0.98 meter, wat erg kort is voor mijn soort, wij zijn gemiddeld één meter. Bruin haar, bruine huid, bruine ogen. Bijna geheel bruin dus.
Innerlijk; Zorgzaam, aardig, goed gevoel voor humor
Magie; Kan alle talen, ook de basis van alle dierentalen. Kan ook de mesmer, hiermee kan je mensen en dieren een soort hypnotiseren. Verder kun je met de magie van mijn soort mij en anderen, dieren, mensen, elfen, feeën en al het levende helen. Maar ik moet moet, als mijn magie bijna op is, moet ik het Ritueel doen. Dit houdt in dat ik een eikel oppak en ergens plant, bij volle maan. Dan krijg ik weer weer magie.


Laatst aangepast door Holly op za nov 05, 2011 8:15 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Paar spellingsfouten)
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's me: Holly
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alferia :: Algemeen :: Introduce :: Character-
Ga naar: