Alferia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Kom binnen in de wereld van de elfen, ridders en allerlei verschillende stammen die rond zwerven over dit gebied.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Swirling Winds [Aanmeldings topic]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quary

Quary


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 21-10-11

Character sheet
Specie;: Animal
Animal/Human;: Not yet..
Love;: I'll always be running around yeh!

Swirling Winds [Aanmeldings topic] Empty
BerichtOnderwerp: Swirling Winds [Aanmeldings topic]   Swirling Winds [Aanmeldings topic] Emptyza okt 29, 2011 1:03 am

[Ik weet dat ik niet de leider ben, maar ik maak hem alvast aan, dacht ik maar ^^]

The Swirling Winds

De Swirling Winds is een groep alleen voor dieren, alleen of al met een mens, ze leven en werken samen als een echte groep en zullen elkaar ook niet gauw in de steek laten. Zodra je geïnteresseerd raakt in deze groep kun je een voorstel doen aan de Leader of Commander en die zullen je dan eerst testen op loyaliteit, moed, uithoudingsvermogen etc. Wanneer je geslaagd bent word je verwelkomd als een echt lid, wanneer je faalt, zal je niet worden vermond of gedood, maar voor een tijdje verjaagd. Na een paar dagen mag je het weer proberen, maar de tweede keer is ook je laatste keer om het te proberen!

Leader:
-..-


Commander:
Quary [Wolf]

Healer:
-..-

Warriors:
-..-

Students:
-..-

Nesters:
-..-

Newborns:
-..-

Rules
~Val geen groepsleden aan
~Je luistert naar je Leader
~Zorg dat je actief bent
~Houdt je aan deze regels

Wanneer je je niet houdt aan deze regels wordt je uit de groep gezet!
Er wordt niet gezeurd om een Ceremonie of hoge rang, die worden vanzelf gehouden en worden overlegd met de Mods en Admins!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Swirling Winds [Aanmeldings topic]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» AO topic
» Information Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Alferia :: Algemeen :: Groups :: Swirling Winds-
Ga naar: